The Girl with the... Nej.

Jag skulle gått på bio i lördags, men det sket sig totalt.

Jag hade reserverat biljetter, men av någon dum jävla anledning var jag slarvlig och kollade inte mailet om NÄR jag skulle behöva hämta ut biljetterna. Jag trodde det skulle vara en timme innan filmen började, men det visade sig att vara så att jag skulle hämtat ut dem dagen innan till och med.

Så där stod vi och det endast fanns ett fåtal platser kvar, vid kanterna och utspridda. Vi kollade om det fanns platser på någon annan bio runt samma tid, men nej, allt var fullt. Alla andra filmer också.

Allt sket sig och vi åkte hem. Så jag har fortfarande inte sett en David Fincher-film på bio. Detta stör mig ganska bra alltså. Måste. Se. Den. På. Bio.

Fick i alla fall se Gladiatorerna hemma. Det var fett. (Haters gonna hate).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0