Gymgrossisten

Följande inlägg kommer innehålla en jävla massa klagomål mot Gymgrossisten (en sån där märklig hemsida man beställer hem sjuka saker på), så var beredda!



Jag har försökt skapa ett nytt account på deras hemsida, men när jag fyllt i alla uppgifter och kryssat för rutan "skapa konto" så kommer det upp en liten skön ruta som berättar för mig att "jag glömt fylla i mitt namn" och att kontot inte kan skapas utan det. Det lustiga är att det INTE FINNS NÅGON JÄVLA RUTA att fylla i sitt namn i. Personnummer, adress och allt det där finns men inte namn. Så att skapa ett nytt konto, nej det gick inte.

Så jag loggade in på mitt gamla konto, som min baba en gång i tiden hjälpte mig köpa hem grejer ifrån, innan jag fyllde 18 år och allt det där. Det kontot gick under min pappas namn och jag ville därför byta namn från Tomas till Robert Flodman. För inte ville jag att paketet jag beställde skulle ha en etikett på sig, adresserat till Tomas Flodman inte, nej det skulle så mitt namn.

Tror ni det gick att ändra namn eller? NEJ JUSTE! För återigen var den där rutan man fyller i sitt namn i spårlöst försvunnen. Så nu kommer ett stort paket på onsdag som jag behöver min pappas hjälp att hämta ut.

Jag är fan 19 snart. Det är INTE OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0