Karatefylla ikväll


Rätt från ingenstans så snubblade jag över på Facebook (det är så jävla vimsigt där nu för tiden så man får ju bara vara glad om man hittar något kul) att KARATEFYLLA har säsongspremiär IKVÄLL!

Det var väl strax innan årskiftet som första säsongen tog slut? Det känns det som i alla fall, och därför blev jag smått euforisk när jag såg att nästa säsong redan börjar sändas så snart efter, ikväll dessutom. Okej, när det är dåligt, då är det fan dåligt men när det är BRA, då är det underbart!

Har förresten - ganska off topic - upptäckt ett fenomen med svenska komedier; att man jämför dem med SOLSIDAN. Till exempel som det här nya programmet, Kontoret. "Njaa, jag tycker Solsidan var bättre"

- SJÄLKLART TYCKER DU DET! DET ÄR DEN ROLIGASTE KOMEDISERIEN SVERIGE SPOTTAT UR SIG PÅ 30 ÅR, man får liksom inte jämföra med det. Då blir allt dåligt.

Anywho. 22.00 på TV6 ikväll alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0