Jag har missat något

Att jag inte sett Band of Brothers tidigare är på något sett sorgligt. Jag har ju verkligen missat något.

Det beror ju dock självklart på mitt "för-hat" (motsatsen till förklärlek, finns det något bättre ord?) mot krigsfilmer/krigsserier. En krigsfilm är inte det första jag ser om jag får välja liksom, detsamma med en serie. Men efter att jag såg Generation Kill för ett par år sedan och kände att Band of Brothers var någonting man BÖR ha sett, så var hög tid för mig.

Kommer med någon form av recension när jag sett klart allt, har kommit halva serien än så länge (och det är sjukt bra).


Hur sjukt är inte detta egentligen, att Dick Winters bara springer fram ensam och börjar skjuta? (Det är ju trots allt en true story)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0