Det har läkt!

"Tja allihopa men idag så vill ja bara säga en sak..."

Såhär ser Simon på mig:




Antar att han syftar på att jag den senaste veckan haltat. Eller att jag förut hade inflammation i trapezius. Men det läkte ju för länge sedan, och i fredags var smärtan från benet borta - så då körde jag genast ben dagen efter. Jag hade ju inte gjort det på 12 dagar, trots allt.
Har faktiskt inte fått så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle få, måste därför erkänna att jag är lite besviken faktiskt. Jag har ju dock fortfarande träningsvärk, lagom mycket egentligen. Det vill säga att värken gör en stel, så det liksom KÄNNS att man går, men är inte i vägen. Förstår ni? Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0