www.mittinternetsuger.se

Jag förstår mig inte på detta. Eller jo.

Förr kunde jag använda internet felfritt överallt i huset. Men sen fick brorsan en MacBook av skolan och nu delades internet inte av två datorer här hemma (min och stationära) utan av tre. Och att playstation-uppkopplingen användes hjälpte inte heller direkt. Detta ledde till att endast 3/4 "pinnar" på min internetmätare var fyllda. Men nu är de ta mig fan ännu värre. VÄRRE I TELL YOU! Minstingen har börjat på Hemmesta och har också fått en MacBook så nu suger internet ordentligt. Man skulle kunna tro att någon laddar ner, men så gör ingen ens de. Förstå då när jag faktiskt laddar ner...

Nu står mätaren bara på hälften av vad den kan stå på. Och jag är ändå bara sex meter från routern. Förr var den full och snabb som ett as när jag var inlåst i mitt rum på övervåningen. Det här håller inte. Har ni några tips på bra internet abonnemang som många datorer kan använda, med snabbt internet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0