Gym anektod

Som sagt gymmade jag med Nico och Isaac. Han är en häftig kille, den där Isaac. Spelade amerikansk fotboll i USA ett år, blev råbitig. Och han körde slut på mig och Nico med höga reps/högt tempo. Fight Club-metoden. Jag blev trött som ett as. Men de är inte de det här inlägget handlar om. Nej, de jag ska nämna är en liten rolig grej som hände Isaac för ett par år sedan.

Han och hans kompis var och tränade på ett gym när en kille kommer fram och frågar om han kunde ta ett par foton på dem, till sin blogg. De hade inte någon aning om vem de var och trodde att de var någon typ av träningsblogg, så de ställde upp.


Sen visade de sig att de var den homosexuella kändisfrisören Bobby som tog bilden, så sen hamnade dem på hans frisörblogg. Hahah, de var dem inte beredda på!

Kolla inlägget HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0