Bulkhakor och stockar

Brukar öppna veckan med favoritpasset med lade om schemat lite och körde ben/axlar/mage idag istället. Då hinner träningsvärken i benen i lugn och ro hinna försvinna till helgen. Man kan ju liksom inte dansa med stela ben, om man säger så. Sen fick jag massa tid över (i väntan på att morsan skulle hämta mig) och körde därför biceps, känns som något jag behöver jobba mer på - ett par schyssta guns är ju alltid ett par schyssta guns liksom.

Såhär blev de
- Benspark-supersetat-bencurl
- Viktat utfall
- Sittande vadpress
- Thrusters
- Sidolyft med hantlar-superset-lyft framåt med hantlar
- Baksida axlar i maskin
- Evil Wheel
- Situps med medicinboll
- Massakern
- Hantelcurl
- Sittande stångcurl

Skägg, nu insåg jag i och med att jag skrev ner de här att jag glömde bort två axelövningar... Fan. Ändå hade jag så mycket tid på mig. Hann ju klämma in en del övningar på de där två timmarna i alla fall. Inkluderat en kaffe med Sköld.

Ny högsta vikt
Nu jävlar. Jag har hittils aldrig i mitt liv vägt såhär "mycket". Drygt 77kg. Bara 3kg kvar till målet! Och de målet var liksom 'Kom upp till 80kg innan jul' och då började jag på 71,5 kg den 9:onde September. Nu har jag alltså gått upp 5,5kg på drygt en månad, 38 dagar. Två månader kvar till jul, 80kg närmar sig snabbt.

Gör mig till på bilden, har egentligen inte en dubbelhaka. Eller två. Har dock en jävla massa skinn under hakan. Om nån slår mitt rekord x i hur många hakor den kan få, då ska den personen fan ha credd. Och en highfive. Och en pommes.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haahahaha en pommes.

2011-10-18 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0