Rekord

I torsdags mötte jag upp min gamle klasskamrat Boman för att köpa en burk av honom. En burk med Jacked XX som är en PWO, en så kallad pre-workout, helt enkelt skit man dricker innan man tränar för att bli pigg, koncentrerad och träningskåt.


Och idag var det dags att prova den, och den funkade fan bra! Körde ben, axlar och biceps och fick ett jävla tryck på biccarna. Kul att se. Sen hängde min brorsa där med sitt lilla träningscrew och dem skulle köra lite dips så jag hängde på, trots att jag redan tidigare under passet hade kört 3x10 med 10kg på dipsen.

Dipsrekord
Jag provade att maxa dippen utan vikt, mitt senaste rekord var 31st. Och nu jävlar klarade jag 40st dips! Det sjukaste var att jag egentligen inte kände mig trött i tricepsen utan trycket i biccarna blev så stort att jag inte klarade fler. Skumt. Måste prova i morgon eller på torsdag igen. Verkar ju helt vilt.

Viktrekord
Efter passet ställde jag mig på vågen och trodde att vikten skulle ligga runt 76kg då jag bara hann äta gröt till frukost och inte ätit någon flapjack innan lunchen och inte druckit så mycket men vågen stod på 78kg, badäng! Min tyngsta vikt hittils, tokigt. Det var ju fan 77 förra veckan liksom.

Så 40 dips på 78 pannor. Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0