Aldrig Vila

De finns två bloggar jag läser dagligen (finns fler men de här är träningsbloggarna) vilket skrivs av AKO och Mikael Hollsten.


De här är då två fitnesskillar som båda jobbar som personliga tränare. AKO (akoraim.myshowroom.se) är ett jävla träningsmonster och har vunnit Athetic Fitness flera år i rad men av någon anledning gillar jag Hollis mer. Han känns mer jordnära på något sett, och mer mänsklig. Även fast han (likväl som AKO) gymmar minst en gång om dagen, därav hans blogg -och företagsnamn AV, Aldrig vila (aldrigvila.se)

Om jag ska vara ärlig är han min idol, haha! Jag sa de! Har beställt en tröja från hans sida, hur sjuk är inte jag?
Båda två kommer senare i höst vare med i nya Gladiatorerna, kommer bli fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0