Vaniljglass är tråkigt

Förstår inte riktigt varför, men vaniljglass är inte så himla kul, visst? Bara vit glass. Ganska neutral smak kan jag tycka. Om man förstås inte köper italiensk vaniljglass som faktiskt är gul och inte vit, den kan man äta utan något mer på glassen. Den är riktigt god.

Men vanlig vaniljglass från GB eller Triumf är inte min favorit. Glass utan saker i eller på är överhuvudtaget inte min grej. Det bör vara krokant eller stora chockladbitar i, eller varför inte glassarnas glass, Ben&Jerry med kakdeg. Det är grejer det. Så vad gör glass-Hubbe när det bara finns vanlig vaniljglass hemma? Jo, jag slänger på krossad Frosties och Oboy på glassen. Prova själva, det är inte dumt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mums

2011-11-04 @ 17:00:45
Postat av: willé

#1: +1

2011-11-04 @ 23:39:47
Postat av: H

Det ser godare ut än webkameran på datan får det att se ut, capisce?

2011-11-05 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0