Uppdatering, ny mobil

Hej.

Det var ett tag sen. Har inte haft tid, jävla nationellt svenskatal har tagit upp flera dagar att skriva. Fick kämpa som fan med det men idag körde jag så nu är det klart. Nu är jag tillbaka. Men allt i veckan har inte vart jobbigt.

Har ÄNTLIGEN (i tisdags) fått min nya telefon, Samsung Galaxy SII, bra skit. Har förut sett det som "Coca-cola vs. pepsi, varför skulle jag ta pepsi?" Men nu gjorde jag det ändå. Blir nog soft. Har brutalt abonnemang med unlimited surf, inte typ 1GB eller 5GB som det brukar vara, så det är fett. Satsar lite på den: köpte Spotify premium och igår inhandlades det både gummiskydd samt plastöverdrag för skärmen. Nu jävlar.

Vet någon om det finns en blogg.se app för android? Vet att det finns för iPhone i alla fall. Hoppas på att spela in den första inspelningen på den i morgon. Har sparat dess film-oskuld till ett speciellt tillfälle, men en liten räka behöver vara frisk först.

Internskämt. Endast rä(e)kan förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0