If you wanna get with me there's some things you've got to know, I like my beats fast and my bass down low

Förra läsåret gick jag en termin på trummor, men nu har jag slutat. Det kändes ovärt när det bara var 20 minuters lektioner och läraren ibland var sjuk utan att meddela, så man åkte dit för att läsa en sjuklapp på dörren. Skolan förstörde flera gånger också, när vi hade en extra sen kväll eller fullt med läxor. En dag i veckan gick åt till det, ville gymma istället. Hehe.

Men ibland sätter mig sig vid trumsetet hemma. Gjorde det idag och idag gick det bra. Brukar kännas så, vad ska man säga, segt, hårt och otakt annars. Men idag var handlederna snabba, då jävlar är det kul. Sätter mig med hörlurar inkopplade till MacBooken, slår på Spotify och köttar loss.

Bild tagen för exakt ett år sen, men så ser det ut när man sitter där med datorn.

Efteråt pep det i öronen i någon timme. Men det var egentligen inte på grund av trummornas oväsen utan snarare volymen på musiken i hörlurarna. Spelar till en pianolåt och hittar på beatet själv, då behöver jag fan höra pianot bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0