Hyffsad arbetsdag, faktiskt

Jag jobbade igår, det var ett tag sen. Jag jobbar nämligen bara var tredje söndag och förra söndagen jag skulle jobbat var jag sjuk så det var som sagt ett bra tag sen. Har hunnit bulka sedan dess och arbetspikén satt riktigt tight nu! Har armarna växt? Ja, typ? Nästan lite stolt, får ta large nästa gång. Yes, liksom!

Brukar köpa en sallad på jobbet, det är lite grann av höjdpunkten med att jobba. Det är en kycklingsallad med bulgur eller pasta och innehåller paprika, isbergssallad, champinjoner och curryröra gjort på keso. Den är jävligt god faktiskt. Sen bjöds det på prinsesstårta dessutom, jobblyx.

Kollade mitt saldo idag dessutom. Har samma som jag hade efter lönen i sommras. Jag går alltså plus minus noll varje månad, det blev jag jävligt glad över. Faktiskt.

Aja, nog om jobb. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0