Händelserik lördag

LÖRDAG morgon. Vaknade nästan av ett jobbsamtal där dem bad mig åka dit för "det var kris". Slängde i mig lunch och åkte dit, jobbade nära på fyra timmar till stängning. Lite bakis var man, jobbigt med huvudvärk och jobb.

På bussen hem träffar jag Mange och hans "dawg", Felix och frågar om jag ska ut senare. Sagt och gjort, några timmar efter det sitter man återigen på bussen påväg in.


Och så satt man där och tog det lugnt ett tag, har två drinkar jag brukar variera mig mellan att ta och denna kväll blev det White Russia. Den är god den, lite sjukt med mjölk. Men vissa fick spring i benen efter några timmar och vi gav oss ut på stan. Hamnade till slut vid..
Där jag blev rånad, så att säga. Felix drack en breezer så jag kände att det var ett öppet tillfälle för att det skulle vara OK för mig att även ta en, så jag gjorde det - märkte sedan att den gick på 69kr... Aj.

Trodde jag skulle ha vänner att åka hem med men de stannade kvar en halvtimme till så jag fick åka bussen hem själv. Snefylla hade jag lyckats få också så kände mig ganska deppig. Händelserik kväll, men fredagen var mer värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0