Blöt kille

Jag känner mig, som Hollsten skulle sagt, blöt. Jag känner mig blöt. Det vill säga pluffsig, vattenfylld, otight. För mycket kolhydrater som binder för mycket vatten. Och för mycket fett.

Så fort jag lyckas komma upp till 80kg (nej, jag har inte lyckats än..) ska jag fan omforma mig. Jag vill bara kryssa i den rutan i huvudet och veta att jag faktiskt lyckats väga så mycket, har jag satt upp ett mål ska klara det. Kan ju inte ge upp nu liksom. Jävla irriterande bara att föräldrarna inte köper hem ordentligt med mat för att jag ska kunna äta hela tiden, hehe. Funderar därför starkt på att köpa proteinpulver igen.

Men när målet är klart, då ska några kilo bort igen. Två veckors deff typ. Bara så jag inte blir retad av mina föräldrar, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0