Armhävningstävling

Det hela började för länge sedan, jag tror det var ett halvår sen till och med. Wille hade varit ute med Erik och sprungit inför Coopertestet i skolan och efter joggningsrundan skulle de göra armhävningar. 2 set med 25 armhävningar var det tänkt men Erik var så trött att han inte ens orkade första settet. Det konstaterade att Erik inte var en höjdare på armhävningar.

Ett bra tag senare kläcktes idéen om att Wille skulle utmana Erik i armhävningar men med handikappet att endast få använda en arm, se om han kunde slå honom. Detta skulle spelas in och jag bestämde att det skulle bli den första filmen som min Galaxy S2 någonsin skulle få spela in, dess oskuld så att säga. Reglerna var att Erik skulle göra jävligt strikta armhävningar medan Wille fick göra som han ville och att Wille skulle få träna tills deadlinen, men inte Erik. Men sen när jag äntligen fick mobilen blev Erik krasslig och orkade inte göra armhävningar...

Inte förrän idag.

Jag gav Wille en dos av mitt prestationshöjande medel 15 min innan, även kallat PWO (pre-workout), Jacked XX. Sen var grabben igång, det är bland annat som att dricka 4 koppar kaffe fast i 1dl storlek. Han blev tydligen speedad i några timmar efter detta. Knas.

Aja, nog med prat. Här är det, like a boss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar det där är fan sjukt!

2011-11-18 @ 19:51:47
Postat av: Anonym

"han slaknar...oooh nu är det tight", haha!

2011-11-18 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0