Vågen på WorldClass

Jag har skapat någon slags regel för mig själv att inte ha två inlägg i rad utan något annat än text, eller två inlägg i rad med youtube videor. För att fylla ut mellan sånna inlägg brukar jag då antingen lägga in en youtube-video om jag egentligen planerar att ha två text inlägg efter varandra, och tvärtom. Och när jag kör tvärtom och inte har något att skriva om, ja då skriver jag om träning.

Igår körde jag rygg/biceps och idag blev det ben/axlar. De rullar på fint nu alltså, ska ni veta. Dock blir det bara 3 pass i veckan, det beror helt på vad som händer på fredagar. Att gymma samma dag som en fest är onödigt och dagen efter likaså. Därför kan de fucka upp träningen.. Lite halvjobbigt.

WorldClass Våg
En grej som är kul, kanske endast för mig, är att jag ställde mig på vågen på WorldClass idag och den jäveln visade att jag vägde 75kg. För er som inte har en janne om det så brukar WorldClass vågen alltid vara en jävla fitta och säga att man väger 1-2kg mindre än vad vågen hemma gör. Och enligt mig är de WC-vågen som är det officiella. Så att den nu faktiskt också den indikerar på att min vikt gått upp ordentligt gjorde min dag.

På måndag går de neråt. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0