Päronsplit

Folk tror att jag dricker proteinpulver hela tiden. Detta stämmer dock inte riktigt alltså. Då skulle de ju förhoppningsvis synas på mig. Min senaste omgång var Whey-80 och köptes den 1:a december och tog slut i slutet av februari. Innan dess körde jag på Super Mass vilket jag köpte i början av september förra året liksom.
Det går alltså flera månader emellan.

En ruskigt skön grej med att fylla 18 är att man nu kan beställa saker från internet och betala hur man vill, utan att föräldrarna ska hålla på. Så idag hämtade jag ut detta från ICA.


Jag hade höga förväntningar på smaken av denna då Mikael Hollsten hade tipsat om detta. Och jag blev inte besviken alltså, det var fan jävligt gott ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Palla härma Axel du får inte hans fysik av att dricka samma protein som han

2011-05-05 @ 23:52:14
Postat av: Pauline

åh ja trodde de va ett stort paket me glassen päronsplit gäälet gott :D

2011-05-06 @ 00:08:37
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Ofta Axel också skaffat de? Trodde jag var först av eliterna, fan.



De är typ glaaass! Nej men, smakar fan skitgott alltså.

2011-05-06 @ 11:13:48
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0