Rört mig mycket idag

Vi har någon skum OS-grej på idrotten, alla är indelade i olika lag, "länder", och tävlar mot varandra i olika hattiga grenar. Mitt lag är Ryssland och vi ligger sist... Sjukt segt. Men trött som fasen blev man ändå efter idrottspasset och sedan åkte jag direkt till gymmet för ett bröst/axel/mag-pass. Kör 8 reps denna vecka.

Bröst
Bänkpress: 3set 70kg (8, 6, 3)
Bänkpress: 3set 60kg (8, 6, 5)
Hantelpress: 30% 23,5kg (8, 8, 8)
Bröstpress upp i CC: 36kg (8, 8, 8)

Triceps
Pushdown m. rakstång: 59kg (8, 8, 8)
Dips m. vikt: 9kg (8, 8, 8) - tiorna var upptagna... :P
Pushdown m. rep 45kg (6), 41kg (6), 36kg (6) - Vafan? 

Mage
Evil wheel (8, 8, 8)

Sen drog jag på mig springskorna och spang hem med den tunga idrottsväskan på ryggen. Jävlar i min lilla låda vad svettet rann på denna molniga, men varma dag. Farsan åkte förbi mig och istället för att plocka upp mig sa han "spring snabbare" och åkte förbi... Det aset.


Sjukt gott att sänka en shake med päronsplit m. mjölk när man kom hem. De smakar liksom som att man tagit en päronsplitglass och kört den i en mixer. Som att päronisen blandats med vaniljglassen. Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0