Farsan och hans sömn

Jag förstår mig inte på min farsa. Han sover ALLTID på kvällar. Han sitter och tjaffsar om vilken film man ska se,  men jag förstår inte ens varför, för efter en halvtimme in i filmen somnar han alltid.

Jag kan förstå att han är trött på vardagar. Han går upp klockan sex, jobbar till tre och åker sedan hem och snickrar. Men grejen är den att han är likadan på helger också. Då somnar han också i soffan. Jag blir lite förbannad över detta. Känns så ovärt att ladda ner en film han vill se, som han skrivit ner på en lapp för att han blivit tipsad om den, för att han sedan bara ska somna och jag sitter och säger åt han att sluta snarka. Nu sitter jag här, klockan närmar sig elva och alla har gått och lagt sig.

Märkligt, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhopp!

Allt bra med dig! :)

2011-05-18 @ 23:02:12
URL: http://flinders.blogg.se/
Postat av: Hubbe

SLuta göra reklam..

2011-05-19 @ 06:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0