Den första maj åde

Igår var det valbrogsmässoafton (stavning?) men jag festade inte. Istället kom familjen Da Silva hem till oss och åt middag. Hade tidigare planerat att gå och se på Rebecca & Fiona men de böts ut mot Jessica & Amanda. Vi såg på komedin Role Models med Sean William Scott (Stifler) och Paul Rudd (Slappin da bäääse) och den var faktiskt rolig. Ett bra filmtips om ni vill se en komedi alltså, de skönaste var en liten svart grabb kallad Ronnie och Scotts karaktär som i princip var likadan som Stifler i American Pie.

Det var ganska tur att jag inte drog ut igår. Jag skulle tydligen jobba idag, vilket jag också gjorde. Från 11-18, sjukt segt. Men pengar är ju alltid pengar. Igår hittade jag 750 kr i mitt rum som jag gömt undan, hur glad blir man inte då?

På tisdag är det förövrigt en skiva jag vill gå på, med Disney-tema. Har ni några tips på utklädnad? Om jag nu kan gå på detta dvs. Jag måste skriva klart en jävla rapport jag skrivit 3 sidor på som ska vara 7 sidor tills klockan tolv på natten på onsdag. Jag får banne mig se till att skriva klart den idag samt i morgon. Så kan jag belöna mig själv med skivan.

De blir nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0