Ska bli frisk. Och bulka.

Jag känner mig en aning sjuk. Lite ont i halsen, lite seg, lite snorig. Så jag höll mig från gymmet idag. Ska bli frisk till helgen. Kommer må bättre i morgon och friskna till på fredag. Inga problem. Men nu vet ni varför ni inte kommer se mig på gymmet liksom.




Frosseri. Bulk. Hade inte mycket mat hemma i morse så kunde endast ta ett äpple som mellanmål. Men morsan handlade sen så nu ska jag gå upp. Såhär ser det ut va.

Frukost
Havregrynsgröt, ägg och mjölk.

Mellanmål
Äpple

Lunch
En jävla massa ris, sen lite biff, yakiniku och kyckling.

Mellanmål
Ett ägg.

Mellanmål
En banan

Middag
Ravioli och broccoli

Mellanmål
Banan

Kvällsmål
Får se vad jag hittar...

Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAHAHAHAHAHA va nog skönaste stavningen på "jakiniko" jag någonsin sett!

2011-03-09 @ 23:16:02
Postat av: M

Satsa på att få i dig cirka 1000 kcal per huvudmål (Frukost, Lunch, Middag) I snitt då, så kanske 700 frukost och 1300 lunch. Du hajjar, sen är det endast 1000-1200 kcal kvar, och dom får man ju lätt genom Gainers, bananer etc som mellanmål! Funkar topp för mig

2011-03-10 @ 22:03:21
Postat av: Hubbe

Vad käkar du till frukost egentligen? :O



Låter nice. Men svårt att få i sig 1300 kcal på lunchen också, inte många ställen som erbjuder det om man säger så. Tips på ställen?



Min gainer tog slut i fredags... Vad ska man köpa?

2011-03-10 @ 22:11:22
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Jordnötsmörs macka, oboy, cirka 6-700 mackan, 300 oboyen. Burger king. 8-900 bara burgaren, mycket protein också, inklusive pommes och cola når du 1300 lätt! Köp stora påsar, uppemot 5-7 kilo. Deras portioner består oftast av 8-1000 kcal! Jag kör Mass Fusion nu och de funkar fint, 7.2 kilo, 31 servings om du kör enligt anvisningarna. 950 kcal/portion.

2011-03-11 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0