Konsten att somna på bussen, nykter

Jag har det sjukt jobbigt ibland då jag två tre gånger råkat somna på bussen, trött och full liksom. Ett exempel på detta kan ni läsa HÄR.


Men idag somnade jag på bussen, när jag var på busshållplatsen innan min egen. Vaknade och förstod inte vart jag var, men att jag åkt för långt och hoppade av bussen. Kollade SL och såg att det var 20min tills bussen i motsatt riktning skulle gå. Jag satte mig för att vänta, jag tittade ut över det här.




Men efter fem minuter tröttnade jag och tänkte att jag kunde gå längs vägen till nästa busshållplats, bara för att ha något att göra. Efter att ha gått i 10 min och det var 5 min kvar innan bussen skulle komma hade jag fortfarande inte kommit fram till någon ny busshållplats. Det var bara vägar utan ens infarter någonstans till några hus. Så jag fick börja jogga och kom äntligen fram till en hållplats, Fågelbro. Jag hade alltså åkt 5 busshållplatser för långt. Klockan halv 2, på en fredag. Vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0