Gör livet levande

DETTA FINNER JAG SÅ SJUKT.

När jag åkte till gymmet från bussen idag fick jag syn på en reklamaffisch precis utanför slussen. Jag kunde läsa texten "Gör livet levande - ha en affär" tillhörande den här bilden.


Jag kunde läsa saker som 100% anonymt och Affärer för gifta och sambos.
- Det är vad jag kom fram till efter lite research en hemsida som match-makar affärer mellan gifta och sambos, genom att låta dem chatta anonymt och ha live-chatter med varandra, hur jävla sjukt är inte detta? Att dem får reklam också? Öppet liksom?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha men fan vad fult :D

2011-03-15 @ 20:09:33
Postat av: Matte

Såg det också idag - Blev nog lika chockad som du, trodde jag läste fel eller något. Men insåg ja, att även detta kan man tjäna pengar på. Helknasigt.

2011-03-16 @ 00:04:02
Postat av: Boyka

Haha, ja när jag såg de och bussen sedan åkte förbi satt jag och tänkte "Vad fan var de där? Läste jag verkligen rätt? Nej, de kan jag inte gjort?"



Men tydligen. Sjukt.

2011-03-16 @ 06:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0