Green Hornet + Haevnen



I morse såg jag The Green Hornet. Skön film, kul att se! Seth Rogen slåss, något nytt helt klart. Han hade även gått ner ordentligt för den här rollen, inte lika tjock längre liksom. Dock tycker jag filmen var lite väl censurerad tyvärr om du frågar mig. Enligt Wille var den bättre än Kick-Ass, men nej, det tycker jag inte. KA var mycket bättre, typ 8,0-6,4=1,6 IMDB poäng bättre faktiskt.

Genre: Action, Komedi
Betyg på IMDb: 6,4/10


Ikväll såg jag Haevnen, svenskt namn Hämnden. Den har under namnet In a Better World vunnit en Golden Globe för bästa utländska film. Till och med en Oscars för bästa utländska film - ni! En jävligt bra film helt enkelt.


Genre: Drama
Betyg på IMDb: 7,7/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0