Byt inte internet

Förut hade vi Glocalnet. Det gick hur fint som helst, laddade ner filmer på 10-40min. Levde livet. Men sen ville min farsa till Ove Sundberg ha något lika snabbt till lägre pris, han gick lägre än Glocalnet alltså och tog Tele2. Sedan dess har det aldrig gått fortare än en timme att ladda ner någonting. Så jävla irriterande. Hört att man aldrig ska byta internet. Och jag håller med. Fan.

Titta bara hur lång tid det tar för mig att ladda ner 127 Hours ;)
(Klicka på bilden för att se)

Kommentarer
Postat av: willé

fan va uffigt utorrent är på mac:D

2011-03-06 @ 22:16:58
Postat av: Hubbe

Nej nej, skitsoft. Kommer inte ens ihåg hur de ser ut på PC. Ska ta mig en titt..

2011-03-06 @ 22:52:37
Postat av: Cicci

Haha nice

2011-03-06 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0