Trasiga Champagne flaskor är vassa

Som jag skrev häromdagen så börjades dagen igår med att städa utanför skolan 'för att de skulle se snyggt ut inför föräldrarna', så man gick runt och plocka upp gamla ciggpaket, ölburkar och champagneflaskor och slängde ner i stora sopsäckar. När vi hade cleanat ängen bakom skolan gick vi tillbaka för att dumpa dessa nu väldigt fyllda sopsäckar i en container.

Men eftersom vi slängt ner glasflaskorna i soppåsarna hade en gått sönder i min påse, gjort ett hål och stack ut ur den. Självklart när de är 30 meter kvar till containern så svingas ju denna påse jag håller i gåendes och snittar upp mitt ben. Blev ett relativt djupt hack så de var bara att sätta på tryckförband (då det var de enda alternativet om man inte bara ville ha vanliga plåster).

Så i princip så snittade jag mig själv med en trasig champagneflaska - jag lyckas fan alltid göra illa mig.


Bild tagen igår 04.21...

Kommentarer
Postat av: ddd

diggar din blogg som fan!

2011-06-10 @ 23:00:49
Postat av: Hubbe

soft å höra, ddd, vem e det då?

2011-06-11 @ 04:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0