Tanten med flytleksak i arslet

När jag stod på jobbet idag och gjorde mitt gick en man förbi mig. Sedan stannade han, vände och gick tillbaka till mig och pekade ut mot undervisnings basängen.
"Du, de är en äldre kvinna i basängen som använder en flytleksak för att flyta"
-"Okej"
"Grejen är den att hon har den mellan benen."
-"Ajdå"
"Ja, jag tycker det är jävligt ofräscht att barnen sen ska leka med något som hon kört upp i röven".
-"Jag antar det. Vadå, vill du att jag ska säga till henne?"
"Ah fan, gärna"

Så då fick jag lov att gå och berätta det för denna farmor som chillade i poolen med sitt barnbarn. Hon blev en aning snopen, skulle man kunna säga.

"Va, vem har sagt det?"
-"En man där utanför".
"En mörkhyad man?"
-"Va? Nej.."
"En kvinna?"
-"Nej, någon man där ute. Jag vet, tycker det också är väldigt larvigt men han blev tydligen upprörd, tyvärr".


Hennes barnbarn frågade henne vad det var frågan om, men de ville hon inte berätta.
De finns lite märkliga människor alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0