Min pappa och låttexter

Min pappa brukar inte alltför sällan sjunga på låtar. Detta har jag ärvt av honom, jag sjunger likväl som honom inte alltför sällan på någon låt.

Skillnaden är den att min farsa inte kan en enda låttext i världen. Han skyller på att han inte lyssnar på texten i låtarna, och det är därför han sjunger fel. Min lillebror Morgan har ärvt samma sak, han kan inte heller en enda låttext. Jag förstår inte hur det kan vara så svårt, men enligt dem är det inget dem tänker på. De lyssnar på melodin mer, säger dem.

Jag blir dock lite irriterad, men samtidigt skrattar jag, när farsan som idag sjunger på Swedish House Mafia och de borde vara omöjligt att sjunga fel då låten heter de dem sjunger i refrängen, men ändå hör jag honom sjunga:
"Weee'reee gonna saaaave the wooorld... tommorroooww!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0