Glider runt, hänger runt, tjänar pengar

Hej era ostar.

Har ni haft det skönt idag? Badat mycket? Solat mycket?

Jag hoppas det.
Själv gick jag upp klockan 9, åt havregrynsgröt, ägg och proteinshake och infann mig sedan på WorldClass klockan 10.10 Därefter åkte jag till jobbet, klockan 12 - 20.30 (men vi var så effektiva att vi slutade 19.40). Men de gjorde inte jättemycket, missade ju ändå solen TOTALT idag. Och de var inte överdrivet mycket folk som badade idag kan jag meddela. Skulle varit värt om de varit en helgdag då jag får 50% OB i alla fall, men de fick jag ju inte idag.

Men! Man ska inte hänga läpp. Pengar är alltid pengar och i morgon blir vädret snäppet vassare än idag. De ni! Gör er redo för Grisslinge, era ostar.


P A S S E T
Bröst
• 4 set Bänkpress 8, 6 reps 70kg, 10, 8 reps 65kg
• 4 set Lutad hantelpress (30%) 10 reps 23,5kg
• 3 set Sittande press i CC 15 reps
Triceps
• 3 set Dips 15 reps
• 4 set Pushpress m. rep 10 reps, 36kg
• 4 set Pushpress m. stång 15 reps 50kg
• 3 set sittande tricepspress 10 reps, 64kg
Mage (tvätten)
• Hubbes-fitness-mag-pass (HFMP)
• Evil Wheel
• Massakern (Benlyft)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0