Deffen

Nu har det gått tre veckor och jag har, inte helt oväntat, fått resultat.

Tre kilon har gåtts jag droppat (inte varit på gymmet på en vecka, dess våg visar kanske till och med en större viktnedgång) och min bulkmage har försvunnit. Patrick Bateman är tillbaka så att säga, och så även ådrorna. Men jag funderar på om jag ska deffa ännu mer ändå alltså, det skulle vara kul att se om man lyckas få fram de sista magrutorna så man går från 4 till 6 pack.

Då bör jag nog dra i mig ännu mer protein alltså, vill inte gå ner mycket mer i vikt, bara bli "tightare" som Hollis skulle sagt. Får se hur det går... En ny omgång med proteinpulver har i alla fall införskaffats då dem tre kilona jag hade tog slut.

Gym i morgon blir det, har inte kunnat glida in där på hela senaste veckan så det ska bli skönt att komma tillbaks. Kommer nog dra på mig en jävla träningsverk bara... Men 'de har jag förtjänat".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0