Bärtza hos grannen

När jag kom hem från konserten gled jag över till min granne Erik. Han och hans tre kompisar satt och drack bärtz så jag joinade. Sedan bjöds jag på en och en annan shots, skulle man kunna säga.

Kvällen spårade ganska bra vill jag påstå. Två av dem började slåss, Erik blev stungen på halsen av en död geting hans kompis kastade på honom. Vi började hugga ner ett träd, men yxan pajade så vi fick såga ner det istället. När dem skulle lyfta bort trädet ramlade Erik och fick de i magen. Eriks kompis shottade sjuka shots, en som innehöll chilisås/teriakisås/BBQsås/vodka och en som endast innehöll ättikasprit. Sedan körde samma snubbe ett race med filmjölk+citronmixblandning+majonäs+ägg+ättiksprit. Det innehåller för övrigt kräkmedel om ni inte visste det. Jävlar i min lilla låda vad han spydde.

Finns säkert några videos som kommer upp på detta.. nu är klockan drygt 4, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0