Årets första..

.. Dopp gjordes idag. Jag vet, sjukt sent? De är liksom den 6:e juni idag. Men man måste ju passa på när det är Sveriges nationaldag och allt. Så Morgan skjutsade Erik på moppen medan Kim skjutsade mig på sin fyrhjuling ner till "Hopptornen" vid Kroksjön. De är förövrigt Värmdös varmaste badplats, borträknat pooler.

Och vad kan de varit.. 19-20 grader kanske? Inte mer. Men de var skönt att kyla ner sig i alla fall.

Sedan tänkte vi åka ner till Strömma Kanal och inköpa första glassen i glasskiosken dem har där. Så återigen körde Morgan Erik på moppen medan Kim skulle köra mig på fyrhjulingen. Morre åker ut på huvudleden medan Kim och jag drar vidare på grusvägarna. Vi börjar närma oss en väldigt snäv kurva och jag skriker på honom att sakta ner, men han ropar att han alltid brukar ta denna sväng asskönt och drar på ännu mer. Självklart så flippar fyrhjulingen över och vi hamnar med den, upp och ner, på mitt ben, i ett dike.

Vi skakar av oss gräs och kvistar, skrattar, klagar lite över vart vi har ont och åker vidare. Köper glass. God glass alltså, sen tycker Erik att tjejen som sålde glass ska ha en eloge för att hon var tight. "Hahah, kolla på mig glass alltså.. Hon var fett snygg, men glass kunde hon fan inte göra". Jag fick dock en stor glass, de var soft.

Aja... Under 10 minuter trodde jag att jag hade fått mitt första blåmärke på många många år, men de försvann fort, de var inget blåmärke.. Jävla skevt. Varför får jag aldrig det längre? Nu har jag i alla fall lite svidande armbågar och är öm som fan i röven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0