All day, all night - sömn

Inom den här veckan och även nästa ska jag inte jobba någonting. Så glider man in på SMHI och tittar hur dessa veckor kommer se ut, och upptäcker att det kommer vara skitväder och regna i princip hela tiden. Liiite sol tittar fram i morgon (på kvällen) men sedan ser det mörkt ut de närmsta tio dagarna. VÄRT!

Så vad gör man när det är dåligt väder och man inte kan ligga på beachen?

- Jo, man kan ju alltid ta sig till gymmet. Jag har dock bara benpasset kvar att ta mig igenom denna vecka så att hitta motivation att åka och träna stockar idag hittade jag inte. Istället har jag sett på filmen Moulin Rouge och lyssnat på podcasts från både Filip&Fredrik och Alex Schulman. Även sett ett avsnitt av Schulman Show. Men jag har för det mesta bara sovit. Sovit, sovit och sovit.

Vaknade vid 11.30 och tog lite frukost, såg på filmen jag skrev om ovan och sedan somnade jag om. Sen käkade jag lunch och gick därefter upp igen och sov några timmar till.

Varför är jag så jävla trött? Jag har ju i och försig inget annat för mig att göra ändå, och att sova är ju skönt så... Men jag tror de beror på lunchen alltså. Åt nämligen bara glass med jordgubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0