Alex Schulman rökte crack

Jag gillar Alex Schulman. Om jag inte sagt de förr, jag vet inte. Jag läser hans blogg och brukar inte alltför sällan se på Schulman Show.

Idag såg jag sista avsnittet av Filip&Fredriks 'Nittileaks' där Schulman var gäst. Han berättade innan detta klipp ni ser här under att han då, 1999, blivit korrespondent för skvallertidningen Se&Hör i Hollywood och hade åkt dit för att, ja, korrespondera.

Han berättade att det inte alls var så glamouröst överallt som man trodde. "I varje hörn satt en crack neger..." säger han precis innan klippet. Sedan kommer det fram att "han har rökt crack".

Jag finner de kul att dem ifrågasätter om han inte menar något annat, förklarar vad crack är man han ändå sen säger "Jag tog crack ett par gånger, ja".

Jävligt kul!



Sen var Filip Hammar gäst i Schulman Show och då kom dem fram till att han inte visste vad han pratade om, klart grabben inte rökt crack. Då är man ju fast för livet.

Kommentarer
Postat av: cici

Hahaha så jävla kul! =D Älskar att han är asövertygad om att han rökt crack också "... men dethär var ju länge sen nu", och bygger hela anekdoten på det haha =D

2011-06-20 @ 01:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0