Patrick Bateman

För er som inte är stammis på SMHI och YR kan jag meddela att detta var enda dagen med fint väder på... Åtminstone en vecka. Så om ni inte tog vara på solen idag kan jag inte göra annat än att tycka ordentligt synd om er.

Dagen spenderades på Grisslinge med stort gäng som Wille på något vänster lyckades samla ihop. Nio killar var vi sammanlagt och vi gjorde de man gör på stranden - solar, badar och spelar volleyboll.

Därefter drog jag till WorldClass och trodde jag skulle få med mig f.d. Extremt Biff men han är slut som artist så de blev det inget av. Lyckligtvis tajmade jag Axel på gymmet så ett bröst/triceps pass körde vi. Skönt minst sagt. Här är mitt och Axels gemensamma mål, Patrick Bateman;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0