Nattbad


Bild tagen på dagen för några år sedan

Igår fyllde vår sommargranne Åhlström 52 år och därför åt vi en födelsedagsmiddag där, väldigt trevligt. Hans grabbar består av en 93:a och en 96:a, precis som jag och Morgan så vi har hängt med dem sen jag var fyra år och vi flyttade hit.

Fick ett gäng bärtz och de gjorde ju inte kvällen sämre, sen åkte vi vid elva tiden ned till Kroksjön och tog ett nattdopp, sjukt soft. När jag sedan kom hem såg jag på mobilen att Matte hade ringt, jag ringde tillbaka, och vips var jag nere vid Kroksjön igen för ett till nattbad med han och Jeppe.

Nattbadade häromdagen också med Åhströms fast senare, vid ett tiden. Vattnet blir liksom varmare än luften, soft som bara den. Kan mycket väl bli ett nattbad idag igen, med flickorna Da Silva.

Nu ska jag iväg och jobba, 9-16

Peace, I'm out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0