Boy A

Om ett år kommer 'The Amazing Spider-man' så jag kände att de var dags att se något mer med Andrew Garfield, förutom 'The Social Network' då, såklart.

Ni vet barn som mördar när de är små och hamnar i fängelse under resten av sin uppväxt för att sedan släppas ut 10-20 år senare? Filmen handlade om en sån grabb, som blir villkorligt frigiven vid 24-års ålder efter att ha suttit på ungdomsanstalt i 14 år efter ett hänsynslöst mord som liten. Han väljer namnet Jack Burridge. Med hjälp av sin handledare ska han nu återanpassas till samhället.

Jag har kommit underfund med att jag ofta ser på brittiska draman. De här var en sådan film, och jävlar vad jag gillade den. Garfield spelade väldigt bra, blev mer taggad inför den nya spiderman nu. Se den här filmen!

Betyg på IMDb: 7,8/10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0