Överkroppsgymmet nr.1 när klockan är över 5

Sista lektionen på dagen körde vi handboll. Jag var först ner att försvara, först upp att attackera. Jag löpte som en tok alltså. Efter det gjorde vi ett stopp i stan, och sen åkte jag till gymmet då rygg och axlar stod på schemat. Pontus var där igen. Det var soft. Carl var där. Sköld var där. Tillaeus och Axel droppade också in efter en stund. Tycker det är riktigt festligt. Väldigt oskön tid att komma dit bara, skulle vart där en halvtimme innan som jag egentligen skulle om vi inte stannat i stan, de var en massa folk. Nyårslöften ni vet, nu ska alla satsa. Lite patetiskt, för om en månad har nästan alla gett upp.
.
Rygg
10 Latsdrag 52kg
10 Sittande rodd V-handtag 42kg
5 Marklyft 60kg-superset-shrugs
Axlar
10 Militärpress i maskin 36kg
10 Replyft åt sidan i CC 14 kg
10 Hantellyft åt sidan 7kg
.
Fick gå runt och vänta på en massa saker. Jobbig tid, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0