Lycklig träning

Idag är jag glad. Idag mår jag bra. Vi har fått nytt schema den här veckan och det har visat sig att jag nu kan träna fyra gånger i veckan igen, istället för tre. Detta glädjer mig. Idag upptäckte jag även att min gamla klasskamrat Pontus hade börjat på Worldclass också, blev en del snack med honom. Mycket trevligt. Nu är Matte tillbaka också, skulle vara toppen över i:et om han började på WC. Behöver få lite struktur på min träning och han har ju koll.

Eftersom han är tillbaka slänger jag upp dagens arm och ben pass också.

Biceps
10 Scottcurl 20kg + stång
10 Hantelcurl 13,5kg
10 Pull-ups
Triceps
15 dips
10 Frenchpress 25 kg kanske? Nån jävla stång med vikter på, har inte koll.
10 Tricepspress med rep 41kg
Joker
10 Shrugs 31kg
Ben
10 Benspark 64kg-superset- Bencurl 41kg
15 Vadpress 40kg + egen vikt
10 Lutande benpress  60kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0