Försäkringar

Jag har upptäckt en massa defekter som jag inte uppmärksammade igår. Jag har bland annat ont på två ställen i ryggen, från den isiga trappan jag landade på. Läkaren frågade om några tänder var lösa igår men jag svarade nej. Nu idag däremot märkte jag att en tand var öm när jag tuggade tuggummi. Min vänstra övre framtand. Kan knappt äta på den nu.

Hörde att man kunde anmäla detta till försäkringsbolaget. Tänk om jag får två ärr i ansiktet och saknar en framtand? Hur snygg blir man då på en skala? Hörde även att man kan få pengar från någon försäkring pga av detta. Det skulle sitta ganska fint kan jag meddela. Har ju hört om summor folk fått förut.

Avslutar med att visa detta. Från FB. Det är roligt, och det värmer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0