´Cause your face is all fucked up

Igår kväll spårade det. Jag började mucka med en snubbe. Det ena ledde till det andra och det slutade med att han slängde en högtalare i mitt face. Den jäveln hette Trappa. Hal Trappa.
.
.
Åkte senare in till sjukhuset och limmade lite. På utsidan, insidan skall tydligen läkas av sig själv. Kommer ihåg att jag blev lite ledsen för att jag hade pajjat ansiktet..
.
Men sen kom jag på att jag kunde säga att jag vart i en fight och då blev jag glad. Tummen upp för de.

Kommentarer
Postat av: Seb

Det är ju iof ballt att kunna ljuga om att man varit i en fight. Sant

2011-01-24 @ 15:48:21
Postat av: Hubbe

Det är väl lite som en oskriven regel? Jag menar:



Om man vart i en fight och folk frågar, då säger man att man gått in i en dörr, eller ramlat i en trappa.



Om man bara klantat sig så går man istället runt och säger att man varit i en fight.



Är det inte lite så?

2011-01-24 @ 18:12:03
Postat av: seb

Kan nog inte hålla med dig på den fronten, men visst. Om du skämtar till det så fine. Ngt i stil med "ojojoj vad har hänt HUbbe?"

"slagsmål!..................nej jag vurpa"

Men fan inte okej att låta folk tro de iallafall.



2011-01-24 @ 22:19:59
Postat av: Hubbe

Tur att jag inte gjort de rå (;

2011-01-25 @ 00:11:07
Postat av: Seb

Tur de

2011-01-25 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0