Ben

På nyårsafton i Lanzarote säger min kusin "Robert, vad är ditt nyårslöfte?"
-"Jag ska bli biff!"
"Najs, vad ska du börja träna mer?" säger hon.
-"eh.... Ben?" Svarar jag eftersom jag anar att det är det hon menar.
"Bra! Bra, jag tänkte på det!".
.
Även morsan har kommenterat: "Robert, du kan ju inte bara köra överkropp, snart ser du ut som en handikappad som är förlamad i benen och måste röra sig med armarna".
.
Senaste veckan är det typ fyra personer som kommenterat mina ben. Att jag i princip inte har några muskler där, att jag har spinkiga lår. Det tenderar att bli oproportionerligt. Nu orkar jag inga mer sådana kommentarer. Jag skall börja köra på hårdare med benträning, capisce? Idag körde jag nämligen biceps, triceps och BEN. Dessutom var det en överdrivet köttigt friskis och (framförallt) svettis pass på idrotten idag. Det är dags nu, inga mer storkben.
.
Update: Jag kom att tänka på att både mina två bröder och min farsa även dem har spinkiga lår. Det är fan genetiskt.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Braaa:D Min brorsa blev kallad "överkroppen" på tennisklubben förut och de va för att han va så oproportionerlig. Såg kul ut som en stor sten på två tandpetare, you get it. Tråkigt o köra ben men dem måste också följa med :D

2011-01-16 @ 22:53:29
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0