Natalie Portman uncensored rap

I morse hade jag en håltimme på över en timme. Vad gör man då i skolan, eller vad gör du Hubbe i skolan? - Jo, han går till biblioteket, tar två magazin och sätter sig i en fotölj och chillar. Vilka magazin? Jo, Cinema och Total Film, självklart. I en av dessa tipsade dem om att söka på det här på youtube, så det gjorde jag. Det slog mig snabbt att det var det här som Melodifestivalen hade snott ifrån, ni vet sketchen där Marie Sernholt rappar.

Originalet är då Natalie Portman. I brist på inbäddning på videon får ni HÄR en länk istället. Enjoy.


                                      Psst...Jag drev bara, HÄR är länken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0