När "katten" är borta..

...Dansar råttorna på bordet.

Idag var det grabbkväll hemma då min mamma var iväg och såg på bio med sina vänninor. En film jag redat sett för två veckor sedan, Love and Other Drugs heter den, va. Skön rulle, men inget speciellt.


                                                 DAGENS TRÄNING
När jag var på gymmet idag startade jag med bänkpress. Skrev ju i något inlägg tidigare att jag skulle köra  3 set x 8 rep på 65 kg, men vågade inte då jag inte hade någon som passade. Så det blev återigen 6 reps. Körde även BEN (!) och avslutningsvis triceps. Förutom pushdown med rep och pushdown med rakstång körde jag åter igen dips-supersetat-armhävningar. Kändes helt klart som en förbättring sen förra gången, men jävlar vad det är jobbigt.


Nåväl. När jag kommer hem upptäcker jag till mitt stora nöje att pappa serverar ostkaka med sylt och grädde (till middag, jajamän) samt muffins och punchrulle (dammsugare) till efterätt. Detta för att morsan inte är hemma. Då blir det onyttigt. Detta finner jag kul.

Hon är lite tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0