Melodifestivalen 2011

Vill bara säga det att jag tyckte att rätt låtar fick de platser de fick. Det var ju minst sagt ganska tippat att Danny skulle få flest röster. Och att Värmdöbon Pernilla Andersson kom till andra chansen vill jag hylla! Samt att min favorit även han gick direkt till final. Blev toktaggad på en gång så fort jag fick höra att han var med i Melodifestivalen. Blev dock lite fundersam och undrade "vad fan, är han svensk?" men det visade sig att han inte heller var det. Men vad fan gör det, han har ju bland annat gjort en låt med Teddybears STHLM så det borde räknas. Jag snackar ju självklart om Swingfly. Om ni kände igen han men inte kan placera honom kan jag ju ge er en hint. Han kör till och med samma boom-boom-grej;
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0