Going back



Dagsformen

 I morgon skall jag ta mig till skolan. Får se hur de känns att gå dit igen. Morsan vill dock att jag bara ska åka dit för att skriva ett prov, och sedan åka tillbaka igen. Hon erbjöd sig till och med att skjutsa mig både dit och hem. Men det känns som att jag kommer missa för mycket i skolan om jag inte börjar åka dit, så jag skall prova en hel dag i morgon.

Tyvärr är det nu B vecka så det kommer kännas sjukt ovärt. För er som inte har koll har vi två olika typer av veckor som vårt schema varierar sig mellan, A och B. Det sistnämnda innefattar längre skoldagar, inga sovmorgnar och kortare lunchraster.

Dessutom är jag fortfarande öm i huvudet och har en huvudvärk som jag stoppar i mig en och en annan alvedon för att få bort. Men det går nog bra, hoppas jag.

Jag undersökte statistiken från den dagen jag hade kommit hem från sjukhuset. Nytt rekord igen, 85 unika besökare. Jahapp, där ser man. Att förudmjuka sig själv på FB eller skada sig inför halva skolan är tydligen det som lockar mest. Kommer dock inte skaffa några flera hjärnskakningar på ett tag, hoppas jag. Men vem vet, kanske halkar på isen imorgon vid skolan och spräcker skallen. Sånt händer ju.


Your daddy must've been a drugdealer
Why?
-Cause you're dope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0