Burlesque

Jag glömde skriva en sak. I fredags såg jag tillsammans med mina kusiner filmen Burlesuque. En riktig tjejfilm kan man tro. Och japp, det var typ jag och tre killar till i biosalongen. Men vad fan.
Jag tyckte den ändå var bra för de. Christina Aguilera har växt i mina ögon, vilka jävla sångare! Vilken jävla MILF! Damn. Hennes första film så man kan ju inte förvänta sig så mycket av hennes skådespelarinsats, men hon klarade det ändå. Jag gillade henne. Synd bara att de har tagit med hennes värsta scener i trailern. Men de är kanske bra, så blir man lite positivt överraskad. Jag gillade filmen faktikt. Sköna låtar var det med i den också, och det var ingen jävla musikal som jag i början var rädd för att det var. Hoppas hon fortsätter göra sånna låtar som i filmen eller likt "Aint no other man" för den här LadyGaga imitationen vi sett under förra året är inget man vill ha kvar. Marilyn Monroe-Christina är den bästa.
.
Betyg enligt IMDB: 6,2/10

Kommentarer
Postat av: willé

se filmen 13 =)

http://theninjavideo.net/movies/13-2010/index.html

2011-02-05 @ 00:38:55
Postat av: Hubbe

OK, laddar ner den just nu :)

(hatar stream)

2011-02-05 @ 02:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0