Återigen hackad på FB

Nu vid 22.35 märkte jag att jag inte kunde logga in på FB. Det stod att mitt lösenord ändrades idag 13.15, men jag har inte ändrat det och dessutom vart inne på det flera gånger ända till strax innan 22.30

Men nu verkar det som att nån hackat sig in och tagit över FB igen. Även tagit över min hotmail. Hade olika lösenord på båda, så det är jävligt skumt att nån lyckats få tag på dem. Dessutom kan man genom hotmail inte längre skicka en kod till en alternativ hotmail och på så sätt ändra lösenordet på sin e-mail adress man använder, det var på så sätt jag alltid lyckades få tillbaka mina account förr. Men nu fungerar inte det så nu kan jag inte komma åt något. Är det den där jävla fake-Kyle igen? Har personen inte fått nog? Tycker den fortfarande att det är kul? Jag kan ju själv nu inte se vad fan den skriver?

Så ni kan gärna meddela mig om vad för något min FB håller på med. Skulle vara trevligt.


Update: Märkte nu att jag även blivit hackad på bloggen. Ett inlägg om att jag ska jobba på badet på heltid. Detta är då en bloggrape.

Kommentarer
Postat av: ******.

Humor.

2011-02-10 @ 23:53:25
Postat av: ABO

En trojan kanske? keylogger eller nåt vad vet jag.

Men skaffa ett virusskydd o sök igenom skiten

2011-02-11 @ 00:39:00
Postat av: willé

Nej, jag har kommit fram till att detta bara handlar om hubbes inkompetens när det kommer till säkerhet

2011-02-11 @ 21:09:00
Postat av: Hubbe

Jaha Wille, vad menar du dårå? Har olika lösenord på allt, hur gör personen då? Eller rättare sagt, vad gör jag för fel om jag nu är inkompetent?

2011-02-12 @ 01:18:22
Postat av: willé

...

2011-02-12 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0